מה זה אוכל אורגני לכלב?

חטיף הילס היפואלרגני לכלב 220 גרם z\d

לכלב שלך מגיע הטוב ביותר
לכלב שלנו ללא ספק היינו רוצים להעניק את הטוב ביותר. בזמן שהוא רץ בחוץ ומשחק, מעביר לנו את הזמן, מקשקש בזנב ועושה שמח – הוא צריך לקבל כוחות. ולכן, ישנה חשיבות להענקת האוכל האיכותי ביותר לכלב האהוב שלנו, על מנת שימשיך לצבור כוחות בכל יום מחדש ולשרוף אותן עם האנשים שהוא אוהב הכי בעולם. רכישה של אוכל אורגני לכלבים נעשתה בשנים האחרונות פופולארית יותר ויותר ולא סתם – מדובר באוכל טבעי יותר, מזין יותר וככזה, אוכל שהוא יותר בריא עבור החברים שלנו על ארבע

מהו אוכל אורגני?
אוכל אורגני לכלבים, כמו האוכל האורגני של בני אדם, הוא אוכל שמכיל רכיבים שגודלו בסביבה שלא הודברה בחומרי הדברה כשלוש שנים לפחות. חיות משק אורגניות אלה חיות שאוכלות גידולים אורגני, לא מקבלות בתזונתן הורמוני גדילה ואנטיביוטיקה, ובעלות גישה לטבע אל מחוץ למכלאה. בסופו של דבר האוכל האורגני יכיל רכיבים באיכות טובה יותר, כיוון שתהליכי הייצור של האוכל משמרים את הערכים התזונתיים של כל רכיב ממנו מורכב המזון. במידה והכלב האהוב שלכם נהנה מהמזון האורגני והייתם רוצים להעניק לו את המזון הכי טבעי שיש – כנראה שמדובר במזון המתאים עבורו.

אלו עוד פרמטרים משמעותיים בבחירת מזון לכלב?
גם אם החלטתם להעניק לכלב שלכם תזונה אורגנית, חשוב שתדעו שנוסף על בחירה באוכל אורגני, ישנם פרמטרים משמעותיים נוספים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת שק המזון המתאים ביותר עבורו. ישנם שקי מזון אשר מותאמים לגילאים השונים וגודלו של הכלב – נוכח כמות האנרגיה שכל כלב דורש בשלבי ההתפתחות השונים שלו. ישנם שקי אוכל לכלבים מבוגרים, כלבים הסובלים מאלרגיות וכלבים בעלי בעיות רפואיות ועודף משקל. בנוסף, אוכל אורגני לרוב מכיל רכיבים איכותיים במיוחד ולכן, אם אתם מחליטים בכל זאת לבחור בשק האוכל השגרתי – וודאו שיש בו את כל מה שהכלב שלכם צריך. חפשו אחר רכיבי בשר ומזונות עשירים בחלבון בהם כבש או דגים.

במידת הצורך – התייעצו עם איש מקצוע
בנוסף, במידה ואתם לא בטוחים בבחירת שק האוכל ובמעבר של הכלב האהוב שלכם למזון אורגני – תוכלו תמיד להתייעץ עם הוטרינר. מעבר לאוכל וטרינרי מתאים במקרים רבים לכלבים שסובלים מרגישויות ואלרגיות שלא מצליחים לעכל את האוכל הרגיל. עם זאת, אוכל אורגני לכלבים יכול להתאים גם לכלבים שנהנים מהאוכל הרגיל, עם בעלים מפנקים שמחפשים את המעבר. התייעצו עם הוטרינר בנוגע למעבר ובמידת הצורך גם עם איש המקצוע בחנות החיות ובאופן כזה, תבצעו את הבחירה המושכלת והמדויקת ביותר. בהצלחה!

 

מוצרים חדשים!

להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של אסטרופט,
איך אפשר לעזור לך?