איך בוחרים אוכל לחתול?

אוכל לחתולים

חשוב לבצע את הבחירה הנכונה

האוכל שהחתול האהוב שלנו אוכל הוא מה שמעניק לו אנרגיה במהלך היום ועוזר לו לשמור על כוחות ממושכים, מצב רוח טוב ופעלתנות. יתרה מכך ואולי חשוב מכך, בחירה של אוכל בריא המתאים לחתול שלנו תעניק לו את כל אבני הבניין שהוא צריך לתפקודו ומכאן, תסייע לו לשמור על בריאותו במרוצת הזמן. במילים אחרות, ישנה חשיבות גדולה בבחירת מזון המתאים לחתול האהוב שלנו ולכן, מומלץ מאוד להקדיש לכך קצת זמן למחשבה. בשביל לעזור לכם לבחור את המזון המתאים ביותר עבור החתול האהוב שלכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו לעזור. בהצלחה!

בצעו התאמה לגיל

חשוב לדעת כי ישנה הפרדה בין מזון שניתן לגורים קטנים, חתולים בוגרים מעל גיל שנה וחתולים מבוגרים שעברו את גיל שבע. ההבדל נובע מצריכת האנרגיה הנדרשת במהלך הגדילה בימי החתול כגור, פעילותו הגופנית הנרחבת בהיותו בוגר, והירידה הטבעית בקצב חילוף החומרים של החתול המבוגר. וודאו שאתם בוחרים במזון שמתאים לגילו של החתול האהוב שלכם ולמה שגופו צריך. בנוסף, ישנם מזונות המתאימים למצבים רפואיים שונים בהם עודף משקל, רגישות בעור ואפילו אוכל המותאים לחתולים מסורסים או מעוקרים שחווים כתוצאה מהתהליך שינוי הורמונלי שמוביל לירידה בפעילות ועלייה במשקל.

מזון יבש או משומר?

שאלה שרבים שואלים את עצמם הוא באיזה סוג מזון כדאי להם לפנק את החתול – מזון יבש או מזון משומר? מדובר ללא ספק בנושא שהוא שנוי במחלוקת. מזון משומר נתפס בידי מומחים רבים כמזון שהוא בריא יותר עבור החתול מאשר מזון יבש אך מנגד, מומחים אחרים מאמינים אחרת. מזון משומר הוא לח יותר ובהתאם יכול להתאים עבור חתולים שלא שותים הרבה. כנראה שהתשובה נמצאת איפשהו באמצע – ההמלצה שלנו היא פשוט לשלב.

קחו את החתול לוטרינר

מומלץ לקחת מידי פעם את החתול האהוב שלכם לוטרינר על מנת שייבצע עבורו הערכה. מדובר בבדיקה שהיא אידיאלית לבחון את מצב החתול מבחינת רמת המשקל שלו ומצב רוחו. תוכלו גם לבקש מהוטרינר לסייע לכם להכיר וללמוד את מצבו של החתול האהוב שלכם בעצמכם.

תנו לחתול שלכם זמן להתרגל

החתולים שלנו אניני טעם ולכן, במידה והמזון השגרתי שאתם נוהגים להעניק לחתול שלכם כיום עובד והם נהנים ממנו, יכול להיות שאין סיבה להחליף. עם זאת, במידה ואתם בוחרים לבצע את ההחלפה חשוב שתדעו שעשוי לקחת קצת זמן לחתול להתרגל למזון והדבר צפוי להתבטא בהתנהגותו סביב האוכל ולעיתים גם ביציאות גופו. במידה ואתם רואים שעדיין לאחר כמה ימים או שבועות המזון לא לטעמו וגופו לא מסתדר איתו – אל תהססו לבצע החלפה. כל חתול קצת שונה וייתכן ומדובר במזון שלא מתאים עבורו.

בהצלחה ובתאבון!

מוצרים חדשים!

להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של אסטרופט,
איך אפשר לעזור לך?