מביאים חתול? ככה תעשו את זה נכון

פרוותיים ומסתוריים

לצד הכלב הידידותי והחם, ישנו גם האח המשעשע והאלגנטי שלו – החתול. החתול האהוב דורש ליטופים ונהנה מאוד לגרגר כשהוא מנמנם על אזור חמים כמו הבטן שלנו, הרגליים או הרצפה. עבור ההולך על ארבע שלנו היינו רוצים להעניק את החיים הכי טובים שיש ולגרום לו להנות מבית שמותאם אליו ולצרכים שלו. בשביל קצת לעשות לכם סדר, אלו הם דברים שחשוב שתדאגו אליהם כשאתם מחליטים להביא חתול.

משחק ופנאי

החתולים הם חכמים ובשנותיהם הראשונות הם גם נוטים להיות נמרצים, מלאי אנרגיה ובעלי רצון למשחק. באמצעות משחק תוכלו לגרות את החתול מנטלית ופיזית ולגרום לו להרבה שמחה ונחת. לטפו אותם, שחקו איתם וגרמו להם להרגיש נאהבים. שימו לב, חתולים בגיל צעיר עקב צמיחה השיניים ואינסטינקטים טבעיים נוטים לנשוך לא מעט וגם לשרוט – העמידו אותם במקומם ובמידת הצורך גם דאגו לגזור את הציפורניים שלהם על מנת לחסוך לעצמכם שריטות כואבות.

דאגו למשטח גירוד

משטח גירוד היא דרך מצוינת לא רק לספק לחתול הרבה הנאה, אלא גם לחסוך הרס ונזק רב לספות הבית האהובות שלכם. לחתולים אינסטינקט טבעי לגרד את ציפורניו ולחדד אותן ומכאן נובע הרצון העז שלהם לחרב את ספות הבית. רכשו עבור החתול האהוב שלכם משטח גירוד ועודדו אותו לשחק בו – זה ייקח קצת זמן, אבל הספות יודו לכם.

אספקת מים ומזון מתאימה

תזונה לא נכונה של החתול הביתי שלכם כמו אצל כל חיה, יכולה להוביל לבעיות בריאותיות. בין אם מדובר במזון רטוב או יבש, חשוב שתעניקו את כמות האוכל הנכונה עבור החתול שלכם לפי ההמלצות שכתובות על האריזה או בהתאם להמלצות הוטרינר. בנוסף, דאגו לקערת מים נגישה – התייבשות הוא דבר כמובן שהיינו רוצים להימנע ממנו.

הגיינה מעל הכל

סביבה נקייה וסטרילית היא מצוינת לא רק עבור החתול האהוב שלנו ובריאותו, אלא גם לטובת שמירה על ניקיון וניחוחות הבית. חשוב שתדאגו שארגז החול של החתול שלכם יתאים לצרכיו – עשוי מחול איכותי, ממוקם בפינה שקטה ונעימה ומרוקן מידי פעם מהלכלוך. חתול שארגז החול שלו לא מוצא חן בעיניו, ייטה לעשות הפתעות בחלקי הבית השונים. בנוסף, חשוב שאת פרוות החתול תברישו באמצעות מסרק חתולים מידי פעם – על אף שהחתול מתלקק ומנקה את עצמו, הסרת גושי השיער תמנע מניעה של הצמר לבטן החתול ותחסוך לכם לא מעט שיערות מפוזרות בבית.

סירוס או עיקור כשמגיעה העת

חתולים לא מסורסים הם חתולים תוקפניים יותר, אנרגטיים וככאלה – חתולים שנוטים לעשות בעיות. חתולות בזמן הייחום נוטות אף הן לעשות בעיות ולחוש תסכול שמשפיע על ההתנהגות שלהן. חסכו מעצמכם הרבה בלגן וסרסו ועקרו את החתולים שלכם. אלה בנוסף, ימנעו מחלות בהמשך שנוטות לעלות בזקנה.

מוצרים חדשים!

להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של אסטרופט,
איך אפשר לעזור לך?