סוגי אוכל לחתולים

הילס מזון לחתול בוגר עוף 3 ק"ג

חיים טובים ומלאים

לחתול האהוב שלנו אנחנו רוצים להעניק את החיים הכי טובים שיש ולכן אנחנו נהנים לפנק אותו בשלל צעצועים ומשטחי גירוד ומשחקים איתנו בעצמנו בשביל שיוציא את כל המרץ שיש לו. על מנת לאפשר לחתול האהוב שלנו להנות מהחיים הכי טובים שיש, נרצה כמובן גם להעניק לו את המזון המתאים ביותר עבורו. חתולים בדומה לבני אדם, זקוקים למזונות שונים בשלבי החיים השונים בהתאם לאנרגיה שהם צורכים והאופן בו השגרה היומיומית שלהם נראית. נהוג את מזון החתולים לחלק לארבע קטגוריות עיקריות – מזון לגורים, בוגרים, מבוגרים ומזון רפואי.

גורים

חתולים בדומה לתינוקות הם פעילים, סקרניים ואנרגטיים ובימיהם כגורים חוקרים את העולם ואת היכולות שלהם בלי סוף. חתול קטנטן זקוק למזון גורים שיאפשר לו להנות מכמות האנרגיה הנדרשת עבורו לגלות את העולם ולהמשיך לצמוח ולהתפתח. מעבר למזון מוצק בגורים צריך לבצע בהדרגתיות, באזור החודש לחייו של החתול ובשביל להקל על תהליך ההסתגלות כדאי לרכך את המזון במים או מזון לח שיסייע לו ללעוס אותו. הגמילה מחלב ותהליך המעבר יושלמו תוך חודשיים עד שלושה.

בוגרים

חתולים בוגרים הם סקרנים, פעלתנים, ערמומיים ומסתוריים בחייהם הבוגרים נמצאים בשנים הפעילות ביותר בחיים שלהם. את השגרה היומיומית הם מעבירים בלהשתובב, לשחק לרדוף, ולהיחשף לעולם הקטן והאהוב שלהם. כל אלה דורשים כמובן שיהנו מגוף בריא וחזק ומערכת חיסון שעובדת באופן אופטימלי. מזון לחתולים בוגרים אמנם לא יכיל את אותה כמות אנרגיה שניתן למצוא באוכל בגורים, כיוון שהחתול לא גדל עוד, אך יאפשר לו להנות משגרה פעלתנית ומהנה.

מבוגרים

חתול שהגיע לאזור גיל שמונה צריך לעבור למזון לחתול מבוגר. הדבר נובע מכך שבאזור הגיל הזה, החתול משנה באופן משמעותי את שגרת החיים היומיומית שלו ולעומת התרוצצות והשתובבות, מעדיף להעביר את זמנו במנוחה. בנוסף, תהליך העיכול אצל חתולים מבוגרים נהיה עם הזמן איטי יותר וכך גם חילוף החומרים. צריכת האנרגיה בהתאם צריכה להיות מועטה יותר על מנת למנוע עלייה פוטנציאלית במשקל.

רפואי

כל חתול הוא שונה מחבריו החתולים האחרים והדבר בא לידי ביטוי במגבלות הרפואיות שמאפיינות אותו. במידה ואתם חושדים שהחתול שלכם סובל מאלרגיות, עודף משקל או קושי רפואי אחר, חשוב להתייעץ עם הוטרינר ולבחון מולו אפשרות של החלפת המזון למזון רפואי. המזון הרפואי בא לתת מענה לצרכים האישיים של החתול ולאפשר לו להנות ממזון טעים ומענג בדיוק כמו חבריו האחרים. חשוב שלא לעבור למזון רפואי ללא היוועצות עם הוטרינר על מנת להימנע מאבחנה מוטעית ובהתאם הענקה של אוכל שלא מתאים לצרכיו של החתול שלכם.

 

מוצרים חדשים!

להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של אסטרופט,
איך אפשר לעזור לך?