איזה סוגי מלונות לכלבים יש?

הכי בבית בעולם

בסופו של דבר, אין כמו בבית. בדומה לבני אדם, גם החברים שלנו על ארבע אוהבים שיש להם את הפינה שלהם הקבועה, בה הם יכולים לנוח, לנמנם ולהעביר בה את זמנם בנחת. בעלי כלבים רבים בוחרים לרכוש לכלב האהוב שלהם מלונה, שתהווה להם בית, ממש כמו הבית שלנו. מלונות בדומה לבתים, באות במגוון סגנונות, עיצובים וגדלים, ככה שעבור כל כלב ניתן ליצור את הבית האידיאלי ביותר עבורו.

מלונה היא דרך נהדרת לעזור לכלב החדש שלכם להרגיש רגוע ונינוח כאשר מתחיל להתרגל לסביבה הביתית, ותהווה לשנים עבורו את המקום הבטוח, האישי והשקט שלו, שהוא שלו בלבד. בשביל לעזור לכם בבחירת המלונה המושלמת לכלב האהוב שלכם, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שקונים. בהצלחה!

איזה סוגי מלונות בכלל יש?

כיום כאשר מדברים על מלונות לכלבים, נהוג לציין שלושה סוגים עיקריים של מלונות – מלונות פלסטיק, מלונות עץ ומלונות רכות. לכל אחד מהסוגים את היתרונות והחסרונות שלו, ואת אלה חשוב להכיר לפני שבוחרים את המלונה האידיאלית לכלב שלנו.

מלונות פלסטיק
מלונות פלסטיק כשמן כן הן, מורכבות מפלסטיק. בהתאם, היתרון המרכזי במלונות אלה הוא המשקל הקל שמאפיין אותן, והפשטות של הרכבתן וניקיונן. כשמדובר במלונות פלסטיק, חשוב לבחור בכזו איכותית, אשר עשויה מפלסטיק קשיח. מלונה כזו תהיה עמידה לתקופה מאוד ממושכת ותשרוד מזג אוויר סגרירי וסוער, חם וכמובן גם ימים נוחים ונעימים יותר. בנוסף, מלונות פלסטיק מאושרות בחלקן להעלאה למטוס. עם זאת, כאשר מדובר במלונות פלסטיק חשוב לדעת שחלקן נוטות להתחמם בקיץ הישראלי, יותר מאשר מלונות מסוגים אחרים.

מלונות עץ
מלונות עץ ביחס למלונות פלסטיק אמנם יותר פגיעות לנזקי מזג האוויר כאשר העיקרי בהם הוא הגשם, אך מאופיינות בבידוד איכותי יותר ביחס למלונות הפלסטיק. לכן, מסיבה זו, מלונות עץ עשויות להיות אידיאליות לחום הקיץ הישראלי, בעיקר בסביבות יבשות. חשוב מאוד נוכח הרגישות של העץ לגשם, לבחור במלונות עץ אשר מצופות בחומר דוחה רטיבות, שישמור עליהן לאורך זמן.

מלונות רכות
מלונה רכה לכלב היא אפשרות מקסימה למיטה נהדרת ומפנקת עבור הכלב האהוב שלנו, כאשר זו עתידה להיות ממוקמת בפנים הבית. בדומה למלונות העץ והפלסטיק גם היא מקורה ומיוצרת מתחם ביתי, מוצל ומוחשך עבור הכלב האהוב, אך מנגד, חומר הבסיס הפרוותי הופך אותה לרגישה יותר לנזק ביחס לעץ והפלסטיק. מנגד, לעומת מלונת העץ והפלסטיק בהן במקרים רבים נרצה למקם מיטה לכלב האהוב שלנו, המלונות הרכות כשלעצמן מפנקות ונעימות. תהיו בטוחים שהכלב שלכם יהנה בהן משינה מפנקת.

איך בוחרים את המלונה המושלמת לכלב האהוב שלנו?

בחירת מלונה עשויה להיות משימה מורכבת עבור רבים מאיתנו, כיוון שכמות האפשרויות היא נרחבת במיוחד. ולכן, בשביל לעשות את הבחירה הטובה ביותר, חשוב להכיר את כל הקריטריונים המשמעותיים שצריכים ללוות אתכם לקראת הרכישה. בשביל לעשות לכם קצת סדר – אלו הם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת המלונה המתאימה ביותר.

סוג המלונה
סוג המלונה כאמור, הוא היבט משמעותי במיוחד בבחירת המלונה האידיאלית עבור הכלב האהוב שלכם. מלונות פלסטיק או עץ אידיאליות כאזור ביתי לכלב בחצר הבית בתנאי מזג אוויר שונים, ואילו מלונות רכות יתאימו למיקומן בתוך אזור הבית המוגן. סוגי המלונות עמידים ברמה כזו או אחרת, ובעלי רגישות שונה לנזקי הגשם ומזג האוויר. את אלה צריך לקחת בחשבון כמובן בהתאם לסביבה בה אתם גרים.

גודל המלונה
גודל המלונה הוא כמובן עניין בסיסי בביצוע הבחירה הטובה ביותר. במידה ויש לכם גור קטנטן וחמוד, על אף הפיתוי – מומלץ לרכוש מלונה גדולה יותר שתתאים לגודל אליו עתיד להתפתח. עדיפה מלונה מעט יותר גדולה ומרווחת מאשר מלונה צפופה ומחניקה, בה הכלב שלכם פשוט לא ירצה לשהות. מומלץ לקחת זאת בחשבון בבחירה.

עיצוב
בסופו של דבר, מדובר בפריט שעתיד להשתלב בבית האהוב שלכם ובהתאם, ישנה כמובן חשיבות לכך שיהיה מדובר במוצר שאתם אוהבים את עיצובו. מלונות באות בשלל סגנונות עיצוביים וצבעים, ולכן תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את המלונה המתאימה ביותר לבית שלכם. כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות נסו לדמיין את המלונה משתלבת בעיצוב הבית הקיים – כך תוכלו להיות בטוחים שתהיו מרוצים.

התאמת המלונה לחורף או הקיץ

גם לחברים שלנו על ארבע מעבר העונות יכול להקשות על השגרה היומיומית. במיוחד כאשר מדובר במלונה שנמקם בחצר הבית, ישנה חשיבות גדולה במיוחד לדאוג שהיא תהיה מאווררת ותעבור את ההתאמות הנדרשות לעונות השנה. מלונות רבות בעלות פתחי אוורור שניתן לפתוח בימי הקיץ החמים או לסגור בימי החורף, ומקום להכנסה של מכשיר חימום בטיחותי או מאוורר.

חשוב לשים לב לסימנים שעשויים להעיד על היעדר התאמה של המלונה לתנאי מזג האוויר, ואף לדאוג בימי הקיץ החמים למקם את המלונה באזור מוצל כמה שניתן. באופן כזה, תוכלו להעניק לכלב האהוב שלכם את התנאים להם הוא זקוק על מנת להעביר את שעותיו בנחת.

מיטה או מלונה?

מיטה היא פתרון אידיאלי עבור הכלבים האהובים שלנו, בעיקר בתוך שטחי הבית, או בתקופות בהן מזג האוויר הוא נעים, בעיקר בעונות המעבר. בימים חמים או קרים במיוחד, מיטה רגילה לא תיתן מענה לכלב האהוב שלנו בחצר מהחום, הקור והגשם העוצמתי, מה שעשוי כמובן לפגוע ברמת ואיכות החיים שלו. המלונה תעניק לכלב שלכם תחושת ביטחון, ותהווה עבורו בית, בדיוק ממש כמו הבית שלנו.

במידה והכלב שלכם בעיקר שוהה בתוך חלל הבית, מיטה במקרים רבים תוכל לעשות את העבודה. עם זאת, מלונה לחלוטין הכרחית עבור בתים עם חצר – כלבים באופן טבעי נהנים להעביר את זמנם בחוץ ולהנות מהרוח הקרירה והנעימה אבל כמובן, יעדיפו שלא להתפשר על אזור אישי שמותאם לצרכים שלהם.

קצת עלינו

אצלנו ב-Astropet תוכלו להנות ממגוון עשיר של מלונות לכלבים בשלל סוגים, עיצובים וגדלים. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר המלונות שלנו ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ולבסוף למצוא את המלונה המושלמת עבור הכלב האהוב שלכם. עם המלונה הנכונה, תוכלו להיות בטוחים שהכלב שלכם יעביר את ימיו בנחת ויתפנק בשינת לילה מהנה. תהנו!

לקטלוג המלונות שלנו לחצו כאן 

מוצרים חדשים!

להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של אסטרופט,
איך אפשר לעזור לך?