כלובים לבעלי חיים

הבית של החבר האהוב שלנו

על אף המראה אולי המאיים והמרתיע, חשוב לדעת שלכלובים ישנם מגוון יתרונות שונים ואלה יכולים להיות שימושיים במיוחד עבור הכלב, החתול ואפילו הארנב. הכלוב מהווה מעין בית, מקום בטוח עבור חיות המחמד שלנו ואלה נהנים לישון בכלוב, להעביר את זמנם ואפילו לסגל לעצמם הרגלים משמעותיים להמשך החיים שלהם.

כלובים לכלבים

כלובים לכלבים במרבית המקרים שימושיים בעיקר לכלבים בחודשיהם הראשונים בעולם, ונקראים כלובי אילוף. כלוב האילוף יכול להיות הבית של הכלב האהוב שלנו, המקום הבטוח עבורו ומשמעותי לא פחות – כלי משמעותי לאילוף לצרכים, ומניעה של שלל בעיות בהן תוקפנות, חרדה והרס של רהיטים אהובים בבית. הכלוב יהפך עם הזמן לבית של החבר האהוב שלנו ואליו הוא תמיד יוכל לשוב בשעות הפנאי.
1) כלוב אילוף לכלב
2
) כלוב הטסה לכלב 

כלובים לחתולים

כלובים לחתולים משמשים למטרה מעט שונה, ואלה נקראים לרוב כלובי נשיאה. כלובי הנשיאה משמשים אותנו על מנת לקחת את החתול לוטרינר או לחבר שעתיד לשמור עליו, ולחילופין בחלק מהמקרים בדומה לכלובי אילוף ישמשו להקנייה של הרגלים משמעותיים לחתול. למחלקת כלובים לחתול לחצו כאן 

כלובים לארנבים

כלובים לארנבים הם כמובן הבית של הארנב ובו הארנב מעביר את מרבית הזמן בשגרה היומיומית שלו. בכלוב של הארנב נמקם צלחת חמודה עם מזון וחטיפים, משחקים וחצץ, על מנת שירגיש הכי בבית שאפשר, אצלנו בסלון הבית. חשוב מידי פעם לשחרר את הארנב האהוב שלנו מהכלוב, לשחק איתו ולהעביר את זמנו בנחת ובנועם.
כלובים למכרסמים >> לחצן כאן 

איך בוחרים כלוב?

הפרמטר אולי המשמעותי ביותר בבחירת הכלוב הנכון הוא כמובן הגודל. על אף שמדובר אולי בהיבט ברור ומובן, חשוב להקפיד ולוודא שגודל הכלוב מתאים לא רק למימדי חיית המחמד שעתידה להיכנס אליו, אלא גם לאופי שלה והמרחב שהיא זקוקה על מנת לתפקד. הכלוב מצד אחד לא צריך להיות גדול מידי עבור כלב קטן, אבל מצד שני, גם כלב קטן זקוק בכלוב למרחב שבו יוכל להתרומם, לנוע מעט ולהתיישב בנחת לישון. חשוב לא פחות, הכלוב כמובן צריך להיות גדול מספיק על מנת שתיכנס לתוכו קערת מים שתשמש את חיית המחמד ביומיום ובחלק מהמקרים גם כמובן קערת מזון.

איך מרגילים את חיית המחמד לכלוב?

הדבר המשמעותי ביותר בהרגלת הכלב או החתול לכלוב, הוא שיווק נכון. במידה ואתם תתייחסו לכלוב ככלוב לכליאה, בהתאם הכלב או החתול שלכם כמובן יחששו. הכניסו לכלוב האילוף שמיכה או מיטה נעימים עליהם חיית המחמד תישן ותשאירו את הכלוב פתוח במהלך שהותכם בבית – באופן טבעי ייתכן שחיית המחמד תחקור את הכלוב ותיכנס לישון בה, אפילו דיי מהר. בנוסף, בשימוש בחטיפים תוכלו לעודד את הכלב או החתול לחקור את הכלוב ולנכוח בו ולחילופין, ניתן כמובן גם למקם בו צעצועים.

 

מוצרים חדשים!

להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של אסטרופט,
איך אפשר לעזור לך?